08 november, 2006

Ont ont ont i ryggen....

Inflammation och nerv i kläm. Precis lika kul som det låter. R är hemma med Maja och tar tillfällig vård av barn, för jag kan inte bära Maja, eller byta blöja eller ta upp och ner ur sängen. Att avvisa sin dotter som vill kramas eller gosa är vidrigt. Och inte får jag amma heller för jag äter voltaren som är antiinflammatoriskt.

Det börjar kännas lite bättre nu, men detta önskar jag ingen. Att inte kunna ta upp sin älskade dotter och pussa på henne när man vill är jobbigt. Har Maja abstinens hela tiden! Men en positiv sak i detta är att Maja och pappa har så mysigt! De skall på öppna förskolan idag :)

Själv skall jag krypa ner i sängen och läsa Kajsa Ingemarssons "Den ryske vännen" -urbra, och Family Living som kom igår!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Det är så roligt att kika in i bloggen och läsa lite om vad händer hemma hos er. Lika söt som vanligt är lilla Maja!

Krya på dig!

Kram Johanna