18 juli, 2006

Har scrappat! :)

Men kan tyvärr inte visa! Blev i all fall jättenöjd med resultatet, och vill göra meeeeeer. Det har är verkligen en hobby som passar mig som handen i handsken. Hoppas att våra 1000 kort vi framkallar kommer imorrn så jag kan göra fler sidor eller LO´s (layout´s) som det på scrappspråk heter. Har kikat på en del butiker på nätet som säljer scrappmaterial...det kan lätt skena iväg i pris....! :)


Måste ju berätta att Maja har idag "krypit" en liten bit. Hon är så otroligt frustrerad när hon är på golvet och vill nå en leksak som inte finns inom räckhåll, så hon av farten "krälar" fram en bit. I cirka två veckor har hon kryptränat, och det händer mer och mer varje dag, så vi tror att hon inom en ganska snar framtid kommer att klura ut hur det är att medvetet ta sig framåt, till det hon vill. Vi är så otroligt stolta över vår lilla tjej! Vet att vi inte är ensamma om det. ;)

Dags att gå och sova nu, eller i varje fall lägga sig och läsa. Anne Holt´s senaste på pocket.

Sov gott!

2 kommentarer:

Diana sa...

Här är en länk till en ordlista över scrap och stämpeltermer på Scrappizforumet. Kankse måste man vara inloggad, men det är ju gratis att fixa inloggningsnamn.

http://www.scrappiz.se/index.php?module=pnEncyclopedia&func=display_vol&vid=1

Men SJÄLVKLART hjälper jag till om jag kan! :)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack!
Har nu fått en del termer "översatta" så att jag också förstår. Man hänger med lite bättre när man vet vad allt betyder!

;)