28 juni, 2006

Åh, vilken trevlig kväll!

Har varit "bara jag" ikväll. Inte Maja´s mamma utan bara jag. Så skönt att kunna prata utan att kika ner i en vagn eller sätta in nappen eller kolla blöjan eller........! Underbart! Den här kvällen kommer jag att leva länge på. Maja och pappa var hos Maja´s farmor och Maja har ätit både gröt och min mjölk blandad med ersättning och haft det jättebra! Den som isåfall skulle tyckt detta varit jobbigt var jag, men det har jag inte gjort.
Vi åt kycklingfilé med tomat/mozzarella tortilla och drack ett vitt vin till. Maten var lagom god men vinet var jättegott! ;)
Syrran, mormor Ewa och jag har pratat om resor och en del om mamma. Fina och glada minnen. En supertrevlig kväll! Dags att gå och sova. Längtar efter Maja nu....hon får gärna vakna inatt!

:)

Inga kommentarer: