06 november, 2006

Måndag

och Maja har precis somnat på balkongen. Hon är så otroligt duktig, somnar nästan på en gång när hon kommer ner i vagnen. Hon gillar att sova ute!

I lördags tände vi ljus på mamma´s grav, och på mormors. Vi åkte även och tände ljus på R´s brors och farfars grav. I minneslunden tände vi för min farfar och R´s pappas farbror. Fint och stämningsfullt med alla ljus, men jobbigt av många olika anledningar...

Igår gick pappa och Maja till faster för att se hennes nya fina lägenhet! Jag stannade hemma för att få lite egentid och för att röja i bokhyllorna! Bildbevis kommer. Hur sjutton gör man när bokhyllorna inte räcker längre, vi inte har plats för fler och det sista jag skulle göra är att kasta bort böcker?!!! Får klura lite på de väggytor som finns kvar.

I fredags sprang jag in i fotpallen i 180 och fick så ont så jag fick profylaxandas.....kunde knappt stödja mig och har nu en fin lite blå lilltå! Föt att toppa det så har jag väldans ont i ryggen. Varje rörelse känns som knivar, och det är inte lätt att vara själv med en vild liten Maja då. Gick en tur ner på stan för att leta efter en jacka och hittade en. En gråaktig halvsportig till ett bra pris. Skulle nog ha stannt hemma istället för nu är det inte kul. Kan trösta mig med att senaste numret av allt i hemmet kom nyss!

Inga kommentarer: