05 juli, 2006

Idag har vi firat vår tredje bröllopsdag!

För tre år sedan gifte vi oss i Svenska Sjömanskyrkan i Skagen! Tre år som har gått mycket fort. Vi gick ut och åt på Stiernhjelmska krogen i Svartbäcken, en mycket delikat middag med tapas, lamm och kalv, chokladtårta och ett glas gott rött vin. R avslutade med cuccini och ett gott dessertvin. Jag gav R ett par enkla men snygga manchettknappar och jag fick ett supermysigt hjärta med turkosa stenar från pilgrim! Såklart! R ger mig alltid fina smycken i present! Puss på dig älskling! Maja "skötte" sig exemplariskt på sitt första riktiga restaurang-besök. Tittade lite undrande på oss när vi åt...som om hon tänkte "jag då"?! Hon är även en mästare på att toktitta på människor runt omkring, hoppas ingen kände sig alltför ut-tittad av vår sötnos! Precis innan vi skulle gå till restaurangen så ringde det på dörren Där stod min syster med ett kort och en flasa vin! Vilken övversakning och så glada vi blev! Tusen tack! Vinet skall vi spara till en varm och mysig kväll på torpet!

Måste ju bara visa sötnosen och de fina presenterna!

1 kommentar:

Diana sa...

Å vad härligt med italiensk middag!
Jag bara älskar Pilgrim! :)